Zapalovací svíčka pro dvojtaktní lodní motory
Specifikační body
Kód: BPR6HS-10
- Typ: Zapalovací svíčka
- Závit: M14 x 1,25
- Délka závitu: 12,7 mm (krátký závit)
- Šestihran: 20,8 mm
- Teplotní rozsah: 6 (střední – nižší čísla jsou teplejší, vyšší studenější)
- Elektroda: měděné jádro, niklový povlak
- Odpor: Ano ("R" v označení znamená rezistor – tlumí rušení)
- Vzdálenost elektrod: 1,0 mm (označení „-10“)
- Tohatsu 2,5 HP a 3,5 HP od roku výroby 1997
- Mercury 2,5 - 3,3 od roku výroby 1988
- Mariner 2,5 HP a 3,5 HP od roku výroby 1997
Výrobce: NGK (katalogové číslo 2633)
Závit: M14 × 1,25 mm; délka závitu (reach): 12,7 mm (½″)
Typ sedla: těsnění (gasket seat)
Tepelný rozsah: 6 (středně studená)
Jádro: měděné s niklovým hrotem a keramická izolace
Elektrokontakt: odporový (resistor) cca 5 kΩ, odnímatelná matice
Gap: cca 1,0 mm (0,039″)
Moment utažení: litina 18–25 lb-ft (24–34 Nm), hliník 18–21,6 lb-ft (24–29 Nm)
Detailní popis
Zapalovací svíčky pro lodní motory
Určeno pro:
Lodní motory
-
Zvláště dvoutaktní závěsné motory (např. Johnson, Evinrude, Mercury)
-
Malé benzínové lodní motory, včetně nafukovacích člunů s motorem
Každý motor má od svého výrobce předesaný typ zapalovací svíčky, která se liší jednak rozměry a co je důležité, tepelnými vlastnostmi. Pokud tyto hodnoty zaměníte, lodní motor nebude mít správný výkon, zapalovací svíčky se zakarbonují nebo se opálí a lodní motor nepojede
Obsah balení
Na jiné typy motoru vám obratem zdělíme cenu e.sykora@esako.cz. Potřebujeme znát značku lodního motoru, typ, výkon a rok výroby